Grondslagen van de Marketing

Hét boek “Grondslagen van de Marketing” is voor iedereen die zich voor het eerst in marketing verdiept. De titel is uitgegroeid tot een merknaam op zich.

“Grondslagen van de marketing is in het hoger onderwijs sinds jaar en dag de meest gebruikte inleiding in het vakgebied Marketing. De titel is uitgegroeid tot een merknaam op zich. Als geen ander slaagt de auteur erin de student compassie voor het vak bij te brengen. De student leert hoe hij met creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding een uitdagend commercieel werkterrein instapt. Daarbij is de methode optimaal afgestemd op de zelfstandig lerende student, de eisen van het beroepsveld en de Nederlandse situatie.”

Bron: Noordhoff Uitgevers

Niet alleen voor Noordhoff Uitgevers is deze titel een paradepaard. Ook voor Staal-Boek is dit een prachtige klus om te mogen doen. Verschillende drukken en edities hebben wij van deze titel al mogen maken. Dankzij meer dan 30 werkzame jaren voor Noordhoff Uitgevers zijn er korte lijnen ontstaan en zitten we geregeld met de uitgevers zelf om tafel. Daardoor is daadkracht en slagvaardig optreden mogelijk en kan er onder druk van naderende deadlines goed gewerkt worden.

U kunt geen reacties plaatsen.